Toinen viikko xtravaganza -ohjelmassa on sujunut hyvin. Nyt on jo tottunut pusseihin ja uusiin rutiineihin. Ohjelman noudattaminen tuntuu helpolle. Otan seuraavan viikon ravinteet aina salilta mukaan, helppoa. Kahdessa viikossa vyötärö on kaventunut 8 cm johon olen tosi tyytyväinen. Paino on nyt tippunut 5 kg. Olin hieman pettynyt toisen viikon tulokseen - 1 kg mutta ensimmäinen viikko - 4 kg joten varmasti paino tippuu mutta ihan 4 kg ei varmasti enää lähde viikossa. Pitää olla tyytyväinen tähän 5 kg. Suunta on oikea. Olen tosi tyytyväinen että lähdin ohjelmaan mukaan. Vaatteissa se tuntuu jo aika kivasti. Espritin 32/32 farkut istuvat ja näyttävät taas hyvälle.

Ma tapaamisessa juteltiin jo extravaganzan lautasmallista jossa puolet lautasta täytetään salaatilla ja yksi neljännes proteiineilla (kana, kala, kalkkuna, rahka, raejuusto) eli kehon rakennusaineilla ja viimeinen neljännes lämpimillä kasviksilla ja lisäksi hyvät rasvat joita saa esim. pähkinöistä, auringonkukansiemenistä, mantelista jne. Täysivaiheen jälkeen siirrytään tähän lautasmalliin josta sitten myöhemmin lisää. Tärkeää on että nopeat hiilihydraatit jäävät alkuun pois eli ei leipää, pastaa, riisiä, perunaa jne.

Laihdutusta ei juuri enää edes ajattele. Olen tehnyt kaikkea kivaa, ulkoillut, käynyt zumbassa ja salilla, kampaajalla, shoppailemassa ja kyläilemässä. Olo on tosi energinen ja hyvä. Olen käynyt kiertelemässä kaupungilla ja katsomassa kaunista kevätmuotia ja tehnyt kivoja löytöjä. Kivat kevätnilkkurit löysin K-Kengästä, Salsamusiikkia josta hyvää fiilistä, olen päivittänyt meikkejä, valinnut uusia kevät- ja kesätuoksuja ja tehnyt kotona kasvohoitoja ja ihon kuorintaa. Iho on todella hyvä extravaganza ja runsas veden juonti varmasti vaikuttavat.